Tee on juomana maailman suosituimpia ja se elää vahvaa nousukautta erilaisissa tuotteissa. Teen monipuolisuus, terveysvaikutukset sekä markkinoiden kehitys ovat kasvattaneet kysyntää, johon vastaamalla Nurmijärvellä nykyisin toimiva perheyritys on noussut kotimaisen teekulttuurin kärkinimeksi.

“Pian lanseerattava Nordqvist HOT & COLD -sarja on kesän trendijuoma, jota voi nimensä mukaisesti nauttia kylmänä tai kuumana. Tähän sarjaan olemme keränneet raikkaita makuja, kuten Macha Mojito ja Hot Rose. Matcha-tee on nousussa ja sitä käytetään nyt erilaisissa sekoituksissa ja jopa leivonnassa”, kertoo Nordqvistin luova johtaja Jari Mayer.

Rakkaudesta teehen, mutta ei pelkkää teetä

 

Perinteistä ja rakkaudesta teehen ei tingitä, mutta Ilvesvuoressa osataan myös uusiutua ja seurata aikaa. Uusia tuotteita tulee tasaisesti markkinoille, tuloillaan on myös kovan suosion saanut kookosvesi. Nordqvist aloittaa maahantuonnin teen rinnalle hyvin istuvasta Coconaut-kookosvedestä, josta löytyy myös poreileva versio.

“Olemme tehneet vahvan kirkastuksen brändillemme, jossa on määritelty tarkasti miten ja missä Nordqvist näkyy. Tähän liittyy myös Nisan toimittamat työvaatteet, joiden kangas on luonnollisesti haettu mahdollisimman lähelle brändimme väriä. Sama värin ja logon hallinta koskee messuja, tapahtumia ja kaikkea tuotettua materiaalia”, Mayer selittää.

———-

Nisa-Tuote vastaa Nordqvistin brändi- ja promotuotteiden tuotannosta ja toimituksista. Yhteistyö luovan johdon kanssa näkyy yhtenäisenä ja laadukkaana yritysilmeenä tehtaan työntekijöiden päivittäisestä vaatetuksesta edustusasuihin.